kobiecy brzuch

Okiem fizjoterapeutki: silne i dobrze ukształtowane mięśnie brzucha.

Silne i dobrze ukształtowane mięśnie brzucha – czy to w ogóle możliwe?…

Tak, możliwe 🙂 i osiągalne 😉 … A że zazwyczaj proste rozwiązania są najlepsze i najskuteczniejsze podaję podstawowe zasady utrzymywania skorygowanej postawy ciała sprzyjającej zbudowaniu oraz utrzymaniu silnych i dobrze ukształtowanych mięśni brzucha:

TO WAŻNE!!

Jak poprawnie stać, by osiągnąć silne i dobrze wykształcone mięśnie brzucha?

  • stopy rozstaw równolegle względem siebie i równo je obciąż
  • biodra przesuń w tył
  • kolana ustaw w jednej linii ze stawami biodrowymi i kostkami bocznymi
  • skoryguj ustawienie miednicy: ustaw spojenie łonowe w jednej linii z kolcami biodrowymi przednimi
  • opuść żebra
  • rozluźnij przeponę

Proste? I tak, i nie. Często na co dzień stoimy po prostu byle jak i dopiero w gabinecie fizjoterapeutycznym okazuje się, że przyjęcie poprawnej, skorygowanej postawy ciała wspomagającej ciało w osiągnięciu „dobrostanu” i zdrowia jest ciężką pracą. Na początku proponuję Wam, aby postawę ciała ćwiczyć często, wytrwale  i najlepiej przed lustrem, tak aby w sposób świadomy móc  ją skorygować.

Wytrwałości w dążeniu do celu i osiągnięcia prawie „doskonałego” brzuszka Wam życzę 🙂

 

Z pozdrowieniami i zaproszeniem do LICENCJI NA ZDROWIE

Wasza

Magdalena Rusiecka-Serwatka

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *